Pytania i odpowiedzi | Betty's Home

Pytania i odpowiedzi

Zwroty i Reklamacje

Na zwrot zakupionego towaru każdy klient ma 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W ciągu tych 14 dni należy poinformować nas o chęci zwrócenia produktu, nasi pracownicy udzielą informacja co do zwrotu środków.

Tak, można oddać zakupiony produkt po uzupełnieniu formularzu zwrotu, który jest dostępny na naszej stronie. Zwracane produkty nie mogą być uszkodzone, zabrudzone, uprane, zmodyfikowane, produkty powinny posiadać metki. Zwrot produktów personalizowanych nie jest możliwy, ponieważ zamówienia te realizowane są na indywidualne zamówienie. Jeśli jednak produkt personalizowany, który otrzymasz, jest wadliwy możesz zgłosić to do naszego Biura Obsługi Klienta. Prosimy o kontakt pod adresem hello@bettyshome.pl

Tak, jest to możliwe. Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na adres hello@bettyshome.pl.

W sprawie reklamacji prosimy o kontakt mailowy pod adresem hello@bettyshome.pl

Zakupy online

Category: Zakupy online

Tak, jeśli zamówienie nie zostało wcześniej wysłane. Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na adres hello@bettyshome.pl.

Category: Zakupy online

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 – 7 dni roboczych i zależy on od wybranego rodzaju produktu.
Litery, cyfry i gwiazdy – Maksymalny czas realizacji wynosi 3 dni robocze.
Pozostałe produkty – Maksymalny czas realizacji wynosi 7 dni roboczych.

Category: Zakupy online

Tak, w sklepie można utworzyć konto klienta indywidualnego.

Category: Zakupy online

Tak, zamówienie można edytować kontaktując się z nami pod adresem hello@bettyshome.pl

Category: Zakupy online

Tak, jeśli nie otrzymałaś/eś potwierdzenia nadania paczki, możesz anulować zamówienie kontaktując się z nami pod adresem hello@bettyshome.pl. W przypadku nadania przesyłki, należy dokonać zwrotu towaru.

Wysyłka i Dostawa

Category: Wysyłka i Dostawa

Czas dostawy uzależniony jest od operatora. Na terenie Polski zazwyczaj zajmuje od 24-48 h.

Category: Wysyłka i Dostawa

Koszt dostawy to 16 zł na terenie PL.

Category: Wysyłka i Dostawa

Tak, prosimy o pozostawienie takiej informacji w polu „Uwagi do zamówienia (opcjonalne)”.
Pole to pojawia się po kliknięcu w „Przejdź do kasy”

Category: Wysyłka i Dostawa

Tak, nasze paczki wysyłamy do różnych krajów na terenie Europy, a także do Stanów Zjednoczonych, Kanady i Australii. Lista kierunków i cen wysyłki dostępna jest w zakładce “Wysyłka i dostawa”. W przypadku wysyłki do innych miejsc, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem hello@bettyshome.pl

Category: Wysyłka i Dostawa

Tak, po odbiór osobisty zapraszamy do naszej pracowni, która znajduję się w Poznaniu, ul. Racjonalizatorów 10.
W celu odbioru uprzejmie prosimy o wcześniejsze skontaktowanie się z nami pod adresem hello@bettyshome.pl lub pod numerem telefonu +48 570 728 800.

Category: Wysyłka i Dostawa

Tak, po zrealizowaniu zamówienie otrzymasz mailowo informację o nadaniu przesyłki wraz z nr paczki.

Produkty

Category: Produkty

Nie należy prasować produktów wykonanych z weluru.
Jeśli chodzi o bawełniane produkty, prasowanie jest możliwe. W przypadku bawełny zalecamy prasowanie żelazkiem parowym/z funkcją pary.

Category: Produkty

Tak, nasze produkty zarówno welurowe jak i bawełniane można prać w temperaturze 30 C w pralce, wybierając program dedykowany do prania delikatnych tkanin lub ręcznie, również w temperaturze 30 C.
Nasze pufy i materace posiadają zdejmowane pokrowce, które można zdjąć i wyprać według powyższych wskazówek.
Dla zachowania jak najlepszej formy i jakości poduszki, zalecamy jak najrzadsze pranie, jeśli tylko jest to możliwe.
W przypadku pojedynczych plam lub zabrudzeń, użyj bawełnianej szmatki lub gąbki namoczonej w zimnej wodzie. Delikatnie pocieraj zabrudzone miejsce. Następnie użyj delikatnego detergentu przeznaczonego do tekstyliów lub łagodnego mydła. Zmyj ciepłą wodą i pozostaw do wyschnięcia.

Category: Produkty

Nie, nasze produkty nie powinny być suszone w suszarce bębnowej. Suszenie ich w ten sposób może spowodować uszkodzenie materiału.

Category: Produkty

Tak , pokrowce są ściągane .

Category: Produkty

W tej chwili nie posiadamy kart podarunkowych w naszej ofercie, jednak taka opcja będzie wkrótce dostępna.

Category: Produkty

Tak, prosimy o dodanie takiej informacji wraz z treścią życzeń w polu „Uwagi do zamówienia (opcjonalne)”.

Płatności

Category: Płatności

Dostępne płatności to tradycyjny przelew bankowy, płatność poprzez przelewy24, PayPal.

Category: Płatności

Jeśli chcesz otrzymać fakturę podaj wszystkie dane do wystawienia jej w uwagach do zamówienia bądź skontaktuj się z nami mailowo hello@bettyshome.pl

Category: Płatności

Jeśli nie dokonasz płatności w ciągu 7 dni od zamówienia, zostanie ono anulowane.

0
    0
    Twój Koszyk / Your Basket
    Twój koszyk jest pusty / Your cart is emptyWróć do sklepu / Back to shopping