Pytania i odpowiedzi

Zwroty i Reklamacje

Ile dni jest na zwrot zakupionego towaru?

Na zwrot zakupionego towaru każdy klient ma 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W ciągu tych 14 dni należy poinformować nas o chęci zwrócenia produktu, nasi pracownicy udzielą informacja co do zwrotu środków.

Czy mogę oddać zakupiony produkt i jak wygląda procedura zwrotu?

Tak, można oddać zakupiony produkt po uzupełnieniu formularzu zwrotu, który jest dostępny na naszej stronie. Zwracane produkty nie mogą być uszkodzone, zabrudzone, uprane, zmodyfikowane, produkty powinny posiadać metki. Zwrot produktów personalizowanych nie jest możliwy, ponieważ zamówienia te realizowane są na indywidualne zamówienie. Jeśli jednak produkt personalizowany, który otrzymasz, jest wadliwy możesz zgłosić to do naszego Biura Obsługi Klienta. Prosimy o kontakt pod adresem hello@bettyshome.pl

Czy istnieje możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Tak, jest to możliwe. Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na adres hello@bettyshome.pl.

Co zrobić, jeśli otrzymam niewłaściwy lub uszkodzony produkt?

W sprawie reklamacji prosimy o kontakt mailowy pod adresem hello@bettyshome.pl

Zakupy online

Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Tak, jeśli zamówienie nie zostało wcześniej wysłane. Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta na adres hello@bettyshome.pl.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 – 7 dni roboczych i zależy on od wybranego rodzaju produktu. Litery, cyfry i gwiazdy – Maksymalny czas realizacji wynosi 3 dni robocze. Pozostałe produkty – Maksymalny czas realizacji wynosi 7 dni roboczych.

Czy można założyć konto w sklepie?

Tak, w sklepie można utworzyć konto klienta indywidualnego.

Czy mogę edytować zamówienie ?

Tak, zamówienie można edytować kontaktując się z nami pod adresem hello@bettyshome.pl

Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?

Tak, jeśli nie otrzymałaś/eś potwierdzenia nadania paczki, możesz anulować zamówienie kontaktując się z nami pod adresem hello@bettyshome.pl. W przypadku nadania przesyłki, należy dokonać zwrotu towaru.

Wysyłka i Dostawa

Ile trwa dostawa?

Czas dostawy uzależniony jest od operatora. Na terenie Polski zazwyczaj zajmuje od 24-48 h.

Ile kosztuje dostawa?

Koszt dostawy to 16 zł na terenie PL.

Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent bez podawania ceny?

Tak, prosimy o pozostawienie takiej informacji w polu „Uwagi do zamówienia (opcjonalne)”. Pole to pojawia się po kliknięcu w „Przejdź do kasy”

Czy realizujecie wysyłki za granicę?

Tak, nasze paczki wysyłamy do różnych krajów na terenie Europy, a także do Stanów Zjednoczonych, Kanady i Australii. Lista kierunków i cen wysyłki dostępna jest w zakładce “Wysyłka i dostawa”. W przypadku wysyłki do innych miejsc, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem hello@bettyshome.pl

Czy mogę odebrać zamówienie w siedzibie firmy?

Tak, po odbiór osobisty zapraszamy do naszej pracowni, która znajduję się w Poznaniu, ul. Racjonalizatorów 10. W celu odbioru uprzejmie prosimy o wcześniejsze skontaktowanie się z nami pod adresem hello@bettyshome.pl lub pod numerem telefonu +48 570 728 800.

Czy istnieje możliwość śledzenia przesyłki?

Tak, po zrealizowaniu zamówienie otrzymasz mailowo informację o nadaniu przesyłki wraz z nr paczki.

Produkty

Czy produkty Betty’s Home można prasować ?

Nie należy prasować produktów wykonanych z weluru. Jeśli chodzi o bawełniane produkty, prasowanie jest możliwe. W przypadku bawełny zalecamy prasowanie żelazkiem parowym/z funkcją pary.

Czy produkty Betty’s Home można prać ?

Tak, nasze produkty zarówno welurowe jak i bawełniane można prać w temperaturze 30 C w pralce, wybierając program dedykowany do prania delikatnych tkanin lub ręcznie, również w temperaturze 30 C. Nasze pufy i materace posiadają zdejmowane pokrowce, które można zdjąć i wyprać według powyższych wskazówek. Dla zachowania jak najlepszej formy i jakości poduszki, zalecamy jak najrzadsze pranie, jeśli tylko jest to możliwe. W przypadku pojedynczych plam lub zabrudzeń, użyj bawełnianej szmatki lub gąbki namoczonej w zimnej wodzie. Delikatnie pocieraj zabrudzone miejsce. Następnie użyj delikatnego detergentu przeznaczonego do tekstyliów lub łagodnego mydła. Zmyj ciepłą wodą i pozostaw do wyschnięcia.

Czy produkty Betty’s Home mogą być suszone w suszarce bębnowej ?

Nie, nasze produkty nie powinny być suszone w suszarce bębnowej. Suszenie ich w ten sposób może spowodować uszkodzenie materiału.

Czy pokrowce na pufy i materace są ściągane?

Tak , pokrowce są ściągane .

Czy istnieje możliwość zakupu karty podarunkowej ?

W tej chwili nie posiadamy kart podarunkowych w naszej ofercie, jednak taka opcja będzie wkrótce dostępna.

Czy do produktu przeznaczonego na prezent można dołączyć kartkę z życzeniami?

Tak, prosimy o dodanie takiej informacji wraz z treścią życzeń w polu „Uwagi do zamówienia (opcjonalne)”.

Płatności

Jakie są dostępne formy płatności?

Dostępne płatności to tradycyjny przelew bankowy, płatność poprzez przelewy24, PayPal.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę podaj wszystkie dane do wystawienia jej w uwagach do zamówienia bądź skontaktuj się z nami mailowo hello@bettyshome.pl

Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?

Jeśli nie dokonasz płatności w ciągu 7 dni od zamówienia, zostanie ono anulowane.